Vztah k zákazníkovi
- Jsme společností, orientující se silně na zákazníka.
- Cílem všech našich činností je vždy 100% splnění všech vyjádřených i nevyjádřených požadavků zákazníka na kvalitní dodávky materiálů.
- Naše služby poskytujeme co nejkvalitněji a nejrychleji k plnému uspokojení zákazníků.
Vztah ke společnosti a přístupu zakládající se na faktech
- Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
- Vedení společnosti se zavazuje plánovat, realizovat a vyhodnocovat veškeré činnosti a procesy na základě sběru a analýzy údajů.
Vztah k zaměstnancům
- Každý náš zaměstnanec je přesvědčen o významu jakosti pro prosperitu společnosti, zná svoji odpovědnost a postavení v systému managementu jakosti.
- Kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu společnosti.
Vztah k dodavatelům
- Všichni naši dodavatelé jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací.
- Chceme mít jenom spolehlivé a kvalitní dodavatele – budeme je hodnotit, vybírat a úzce s nimi spolupracovat tak, aby splnili naše očekávání.
Systémový a procesní přístup
- Vedení společnosti se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost systému.
- Veškeré výstupy z procesů jsou monitorovány pro zajištění kvalitních vstupů do navazujících procesů.
- Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
Neustálé zlepšování
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou jakosti se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
- Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení jakosti produkce společnosti.
- Zlepšování jakosti chápeme jako proces stálý a systematický.